Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Sjukanmälan

För personal vid Socialhögskolan

Om du är sjuk och inte kan arbeta ska du registrera detta i Primula.

Om du är sjukskriven mer än sju kalenderdagar krävs läkarintyg. En kopia av intyget lämnas till personalsamordnaren och du skickar själv in originalet till Försäkringskassan. Arbetsgivaren betalar din sjuklön de första 14 dagarna, därefter tar Försäkringskassan över.

Kom ihåg att friskanmäla dig när sjukskrivningen upphört helt.

TA-personal skickar också ett ta-franvaro [at] soch [dot] lu [dot] se (mejl för att anmäla frånvaro). (OBS, endast TA-personal.)

Kontakt

Ellinor Weise
HR-partner
Telefon: 046-222 96 68
E-post: ellinor [dot] weise [at] soch [dot] lu [dot] se (ellinor[dot]weise[at]soch[dot]lu[dot]se)