Socialhögskolans interna webbplats

Beslut och riktlinjer

Här hittar du vilka beslut och riktlinjer som gäller på Socialhögskolan.

Kalendarium

Internt kalendarium för forskarutbildningen, undervisningsfri tid, digitala personalmöten och andra personalhändelser.

LU-Box

Här hittar du nya, äldre samt icke offentliga dokument och riktlinjer som rör verksamheten på Socialhögskolan.

Bra länkar för dig som är anställd

Socialhögskolan

Besöksadress Lund: Allhelgona kyrkogata 8, Lund
Postadress Lund: Box 23, 221 00 Lund

Besöksadress Campus Helsingborg: Universitetsplatsen 2, Helsingborg
Postadress Campus Helsingborg: Box 882, 252 08 Helsingborg

Telefon: 046-222 00 00 (vxl.)

Internpost Lund: hämtställe 28
Org.nummer: 202100 - 3211

Postgång

För merparten av vår avgående post används kuvert med institutionens streckkod. Det går även att lämna vanlig frankerad post och internpost.

I Lund finns kuvert i kopieringsrummet på bottenvåningen. Post hämtas klockan 12:00 från blå lådorna utanför kopieringsrummet.

Post, hämtställen, skicka paket och kontaktuppgifter till universitetsposten.