Doktorspromotion!

Foto på Rishi Jha, Katarina Jacobsson och Mimi Abramovitz.
Doktor Rishi Jha, Socialhögskolans prefekt Katarina Jakobsson och hederdoktor Mimi Abramovitz.

I fredags, den 26 maj, var det doktorspromotion i Lunds Domkyrka. Från Socialhögskolan promoverades hedersdoktor Mimi Abramovitz och doktor Rishi Jha. Stort grattis!

Under årets största akademiska högtid pryddes 230 doktorer i kransar och hattar tillsammans med 17 hederdoktorer och 21 jubeldoktorer.

Se när hedersdoktor Mimi Abramovitz tar emot krams och diplom.
Se när doktor Rishi Jha får krans och diplom.
Foto på Dr Rishi Jha med kollegor.
Dr Rishi Jha tillsammans med kollegerna Ulrika och Soumi.
Dr Rishi Jha i Domkyrkan.