Kajsa Emilsson disputerad

Kajsa Emilsson.
Doktorand Kajsa Emilsson försvarar sin avhandling.

Den 13 januari försvarade doktorand Kajsa Emilsson försvarat sin avhandling "Support for sustainable welfare? A study of public attitudes related to an eco-social agenda among Swedish residents", på Socialhögskolan i Lund.

Efter att betygskommittén meddelat sitt "Godkänd!" vidtog välförtjänt firande tillsammans med familj, vänner och kolleger.

Stort grattis doktor Emilsson!

Wim  Van Lancker och Kajsa Emilsson.
Kajsa tillsammans med fakultetsopponent Wim Van Lancker.
Betygskommittén.
Kajsa blir firad av doktorandkollega Claudia.