Save the date - Socialhögskolan 75 år!

Illustration. Socialhögskolan 75 år, öppet hus 6 maj.

Socialhögskolan fyller 75 år, och det ska naturligtvis firas. Notera i kalendern redan nu, att fredag den 6 maj har vi öppet hus. Välkommen!

2022 är året då Socialhögskolan i Lund firar 75 år och detta vill vi fira tillsammans med er genom att under en hel dag (9:00-16:00) öppna upp vårt nya hus och bjuda på ett fullspäckat program på temat:

SOCIALT ARBETE ENGAGERAR - DÅ, NU OCH I FRAMTIDEN

I huset kommer det bjudas på spännande presentationer på temat som varvas med chans att mingla med både nya och gamla bekantskaper.

Socialhögskolans forskare, doktorander, studenter och andra anställds kommer finnas på plats för att ge en inblick i hur det är att vara en del av vår verksamhet - som årligen utbildar hundratals socionomer och bedriver samhällsviktig forskning.

Varmt välkommen!

Fullständigt program släpps i mars.
Alla är välkomna.