Utlysningar

För personal vid Socialhögskolan

Du som är forskare, doktorand, lärare eller docent vid Lunds universitet kan ansöka om flera stipendier som administreras via stiftelseförvaltningen.

Fakultetens rese- och forskningsbidrag

Samhällsvetenskapliga fakultetens rese- och forskningsbidrag vänder sig till forskare, doktorander och lärare men några få kan även sökas av grundutbildningsstuderande. Du kan söka bidrag för:

• Forskningsansökningar och planering
  • Konfererenser
  • Pedagogisk utvecklingstid
  • Resor
  • Språkgranskning, produktion och översättningar

Mer information om bidrag och om aktuella utlysningar finns på Samhällsvetenskapliga fakultetens interna webbplats

Bra länkar

Håkan Johansson
Mobiltelefon: +46 70 849 48 67
E-post: hakan [dot] johansson [at] soch [dot] lu [dot] se (hakan[dot]johansson[at]soch[dot]lu[dot]se)