Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Stina Balldin. Foto: Patrik Hekkala

Stina Balldin

Doktorand

Stina Balldin. Foto: Patrik Hekkala

Svensk normering av två bedömningsinstrument för lärare Conner's Teacher Rating Scale (CTRS) och Sutter-Eyberg Student Behavior Inventory - Revised (SESBI-R)

Författare

  • Martin Bergström
  • Stina Balldin

Avdelning/ar

  • Socialhögskolan

Publiceringsår

2017-03-03

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Research Reports in Social Work

Issue

1

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

School of Social Work, Lund University

Ämne

  • Psychology
  • Social Work

Status

Published

Report number

2017

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-7753-174-6