Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Torbjörn Hjort. Foto: Privat.

Torbjörn Hjort

Universitetslektor | Docent i socialt arbete

Torbjörn Hjort. Foto: Privat.

Hidden consumers in marketing - the neglect of consumers with scarce recources in affluent societies

Författare

  • Karin Ekström
  • Torbjörn Hjort

Redaktör

  • Douglas T Brownlie
  • Paul Hewer
  • Mark Tadajewski

Avdelning/ar

  • Socialhögskolan

Publiceringsår

2013

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

Expanding disciplinary space. On the potential of critical marketing.

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary
  • Social Work

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9780415816151