Anders Jönsson disputerad

Anders Jönsson disputerar.

Idag har doktorand Anders Jönsson blivit Doktor Anders Jönsson.

Idag den 21 april försvarade doktorand Anders Jönsson sin avhandling "Professionellt pappersgöra: Att bemästra ett komplext handlingsutrymme i beslutstexter om ekonomiskt bistånd", på Socialhögskolan i Lund.

Efter att betygskommittén meddelat sitt "Godkänd!" vidtog välförtjänt firande tillsammans med familj, vänner och kolleger.

Stort grattis doktor Jönsson!

Fakultetsopponent Åke Bergmark och disponent Anders Jönsson.
Anders tillsammans med handledare Lina Ponnert och Alexandru Panican samt opponent Åker Bergmark.
Anders tillsammans med handledare Lina Ponnert och Alexandru Panican samt opponent Åke Bergmark.
Firande med kolleger, familj och vänner.