Grattis till examen!!!

Foto. Universitetsaulan sedd framifrån, fullsatt.

Onsdag den 1 juni skickade vi iväg över 140 nybakade socionomer, mastrar och hälso- och sjukvårdskuratorer.
Stort grattis till er examen!

Universitetslektor Lupita Svensson höll tal, liksom socionomsektionens ordförande Anton Silverbern. Det var en fantastisk känsla att ha examensceremonin i universitetets vackra aula, efter de senaste årens digitala versioner.

Kammarmusikerna Lustspel underhöll och prefekt Katarina Jacobsson delade tillsammans med studierektor Erika Werner ut minnesgåvor från institutionen.

Det blev en högtidlig och minnesvärd ceremoni som avslutades med mingel i Socialhögskolans fina entré.

Stort grattis till examen, och lycka till!

Foto. Kammarmusikerna Lustspel underhåller.
Kammarmusikerna Lustspel.
Foto. Lupita Svensson håller tal.
Lektor Lupita Svensson håller tal.
Foto. Studierektor Erika Werner och Socionomsektionens ordförande Anton Silverbern.
Studierektor Erika Werner och Socionomsektionens ordförande Anton Silverbern.