Nu söker vi (minst) en universitetslektor!

Universitetsbyggnaden.

Socialhögskolan söker minst en universitetslektor i socialt arbete - är det du? Arbetsuppgifterna innefattar undervisning, forskning och samverkan med det omgivande samhället. Sök innan den 31 maj!

Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av undervisning, handledning och examination på grund- och avancerad nivå inom socionomprogrammet, masterprogrammet och fristående kurser. Till arbetsuppgifterna hör även kursadministration, att ta ansvar för pedagogiskt utvecklingsarbete, att samarbeta såväl inom som mellan kurser samt vara aktiv inom forskning i socialt arbete. Undervisning sker i huvudsak på svenska, men även i mindre utsträckning på engelska.